5 kõige suuremat viga logo loomisel

  1. Disain on liiga keeruline

Liigselt detailne või keeruline logo võib muutuda ebaselgeks ning kaotada oma selguse, eriti kui seda kasutada väiksemates mõõtmetes. Kõige paremad logod on selgelt äratuntavad, lihtsad ja meeldejäävad.

  1. Vale värvivalik

Värvidel on oluline roll emotsioonide ja sõnumite edastamisel. Valede värvide kasutamine võib tekitada vastupidiseid emotsioone ning muuta logo raskesti loetavaks või äratuntavaks. Tähtis on teada, milliseid tähendusi erinevad värvid endas kannavad ning millised on ettevõtte sõnum ja väärtused, mida logo kaudu edasi antakse. 

  1. Vale font

Logo juures olev font peaks ettevõtte iseloomu kajastama, mitte sellele vastu töötama. Vale font võib jätta ettevõttest halva mulje või olla hoopis loetamatu, mis tõttu jääb ettevõttest ebaprofessionaalne või kehv mulje. Hea font on loetav ning sobib kokku ettevõtte brändiga.

  1. Ebaoriginaalsus

Liigselt sarnane logo mõne teise brändiga või kopeerimine, võivad põhjustada nii juriidilisi probleeme kui ka segadust klientides. Samuti ei anna ebaoriginaalne või kopeeritud logo hästi edasi ettevõtte isikupära ja olemust. Seega on oluline, et ettevõtte logo oleks unikaalne ning esindaks konkreetset brändi või ettevõtet. 

  1. Ettevõtte olemuse ignoreerimine

Oluline on, et logo peegeldaks ettevõtte olemust ja väärtusi. Selleks on vaja läbi viia ettevõtte analüüs ning sõnastada eesmärgid. Kui logo abil ei suudeta edastada ettevõtte olemust või sõnumit, siis ei jõua see tarbijateni ning jääb neile arusaamatuks.